تعداد دوره‌ها 3
تعداد شماره‌ها 6
تعداد مقالات 37
تعداد نویسندگان 86
تعداد مشاهده مقاله 9,305
تعداد دریافت فایل اصل مقاله 8,140
تعداد مقالات پذیرفته شده 36
درصد پذیرش 24
تعداد پایگاه های نمایه شده 5
تعداد داوران 55

عنوان مجله: مطالعات بین رشته ای در آموزش

صاحب امتیاز و ناشر: دانشگاه فرهنگیان

محل انتشار: ایران- یزد

اولین سال انتشار: 1401

 عنوان انگلیسی مجله:Interdisciplinary studies in Education

حوزه‌های موضوعی مجله

مدیر مسئول: علی اکبر کریمی زارچی

سردبیر: محمد کاظم توسلی

تاریخ آغاز اعتبار: مجوز شماره 50000/2066/6099 مورخ 1399/12/24 در شورای تخصصی نشر معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان

مجوز وزارت ارشاد:  شماره  92271 مورخ 1401/9/20 از سوی معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوع داوری: دوسو ناشناس، گمنام و محرمانه

میانگین بازه زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتی: حدود 10 روز

میانگین بازه زمانی فرایند داوری پذیرش مقالات: 1 تا 2 ماه، حداقل دو داور 

فاصله انتشار: فصلنامه

زبان مجله: فارسی (چکیده و مشخصات نویسندگان به انگلیسی)                  

نوع مقالات: پژوهشی و مروری

نوع انتشار: الکترونیکی و چاپی

وضعیت انتشار: دسترسی رایگان و آزاد به مقالات

نوع دسترسی: رایگان (تمام متن)

شاپا چاپــــــی:1902-2981

شاپا الکترونیکی:9479-2980

شیوه استناددهی: شیوه‌نامه  APA

رایانامه دانشگاهی مجله: ise@cfu.ac.ir

آدرس وبگاه مجله: https://ise.cfu.ac.ir

هزینه داوری مقاله: ندارد.

هزینه پذیرش نهایی و انتشار: ندارد.

اختصاص کد DOI به مقالات: بله. مقالات کد doi دارند.

حق‌مؤلف (کپی‌رایت) مقالات: مجله «مطالعات بین رشته ای در آموزش» تابع قوانین بین‌المللی حق نشر همگانی کرییتیو کامنز (CC BY-NC) است. حق‌مؤلف مقالات از آن نویسندگان است و نویسندگان مالک و صاحب حق‌مؤلف اثر خود هستند.

نوع دسترسی: دسترسی آزاد به مقالات مجله «مطالعات بین رشته ای در آموزش» بر اساس  مجوز کرییتیو کامنز (CC BY-NC)

کمیته بین‌المللی اخلاق نشر (کوپ): مجله «مطالعات بین رشته ای در آموزش» با احترام به قوانین اخلاق نشر، تابع راهنماها، اصول و قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) است و از آیین‌نامۀ اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می‌کند.

سیاست مبارزه با سرقت ادبی و همانندجویی: همه مقالات ارسالی به مجله «مطالعات بین رشته ای در آموزش» قبل از ورود به فرایند داوری از طریق نرم‌افزارهای مشابهت‌یاب، همتایاب و سمیم‌نور بررسی خواهند شد.

نکات قابل توجه نویسندگان: بازنشر اطلاعات در این پایگاه با ذکر منبع آزاد است. با توجه به درخواست کمیسیون نشریات علمی کشور، ثبت و نمایش شناسه رایگان ORCID و استفاده از رایانامه دانشگاهی یا سازمانی برای نویسندگان مقالات الزامی است. 

فایل‌ها و فرم‌های لازم: چهار فایل ضروری که باید از طریق سامانۀ دریافت مقاله‌ها ارسال شوند: ۱. فایل اصلی مقاله (بدون نام نویسندگان و با رعایت راهنمای نویسندگان و در قالب مجله)، ۲. فایل مشخصات نویسندگان؛ ۳. فرم تعهدنامه نویسندگان (باید شامل عنوان مقاله و نام و نام خانوادگی تمام نویسندگان باشد و به امضای همه نویسندگان رسیده باشد)؛ ۴. فرم تضاد منافع (باید توسط نویسنده مسئول امضاء و به همراه فایل مقاله بارگذاری شود).

شماره جاری: دوره 3، شماره 2 - شماره پیاپی 7، آبان 1403، صفحه 1-98 

بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در رابطه با بازنمایی‌های طرحواره‌ای و توانایی حل مسئله ریاضی

10.22034/ise.2024.17039.1116

مهران عزیزی محمودآباد؛ سید یوسف رسولی؛ زینب غریبی بیدستانی؛ فاطمه رازبانیان؛ پردیس میرزایی


ابر واژگان