ا
-
احمدیفر، رشید
طراحی مدل شایستگی رهبری دانشآموزان نسلz در مدارس (مدارس متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-132]
-
استبرقی، مهدیه
اثربخشی آموزش سواد اطلاعاتی اینترنتی بر یادگیری خودراهبر، تفکر سطحبالا و مهارتهای حل مسئله دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 19-38]
-
استبرقی، مهدیه
بررسی تجارب زیسته مادران دانشآموزان دوره ابتدایی از آموزش مجازی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]
-
استوار، صغری
اثربخشی توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 81-108]
-
افلاکی فرد، حسین
اثربخشی توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 81-108]
-
امت محمدی، سید وهاب
تحلیل راهبردی نقش فناوریهای نوین در آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 99-116]
ب
-
بردبار، مریم
کارکردهای اجرایی و کمپیشرفتی تحصیلی: مقایسه کارکردهای اجرایی گرم دانشآموزان تیزهوش با پیشرفت بالا و کمپیشرفت [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 133-152]
-
برزگر بفروئی، کاظم
بررسی تجارب زیسته مادران دانشآموزان دوره ابتدایی از آموزش مجازی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]
ح
-
حاجیانوری، لادن
تحلیل راهبردی نقش فناوریهای نوین در آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 99-116]
-
حسینی، مراد
اثربخشی برنامهدرسی شطرنج بر مهارتهای شناختی و فراشناختی دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 59-80]
خ
-
خاکزاد، فاروق
طراحی مدل شایستگی رهبری دانشآموزان نسلz در مدارس (مدارس متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-132]
د
-
دهقان منشادی، منصور
اثربخشی آموزش سواد اطلاعاتی اینترنتی بر یادگیری خودراهبر، تفکر سطحبالا و مهارتهای حل مسئله دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 19-38]
ر
-
رفعت جو، زهرا
بررسی نقش هوش مصنوعی در شخصیسازی آموزش، ارتقای کیفیت یادگیری و توسعه مهارتهای قرن بیست و یکم [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 69-98]
-
رمضانی، عباس
شناسایی راهبردهای توانمندسازی دانشجومعلمان از طریق جشنوارههای فرهنگی- اجتماعی ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان زنجان) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 5-18]
-
رمضانی، عباس
تحلیل راهبردی نقش فناوریهای نوین در آموزش عالی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 99-116]
ز
-
زارع زردینی، فاطمه
کارکردهای اجرایی و کمپیشرفتی تحصیلی: مقایسه کارکردهای اجرایی گرم دانشآموزان تیزهوش با پیشرفت بالا و کمپیشرفت [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 133-152]
س
-
سربخشراد، اسماعیل
طراحی مدل شایستگی رهبری دانشآموزان نسلz در مدارس (مدارس متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-132]
-
سلطانی کوهبنانی، سکینه
کارکردهای اجرایی و کمپیشرفتی تحصیلی: مقایسه کارکردهای اجرایی گرم دانشآموزان تیزهوش با پیشرفت بالا و کمپیشرفت [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 133-152]
ش
-
شاکری، محسن
بررسی تجارب زیسته مادران دانشآموزان دوره ابتدایی از آموزش مجازی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]
-
شریفی، معصومه
شناسایی راهبردهای توانمندسازی دانشجومعلمان از طریق جشنوارههای فرهنگی- اجتماعی ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان زنجان) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 5-18]
-
شوق الشعرا، فاطمه
اثربخشی آموزش سواد اطلاعاتی اینترنتی بر یادگیری خودراهبر، تفکر سطحبالا و مهارتهای حل مسئله دانشآموزان [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 19-38]
ص
-
صابری، رضا
اثربخشی برنامهدرسی شطرنج بر مهارتهای شناختی و فراشناختی دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 59-80]
ع
-
عبدالهی، جلال
رویکرد و مولفههای مناسب آموزش ماهیت علم در درس فیزیک [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 39-68]
-
عبدلی، افسانه
آموزش عالی در غارهای مکانیزه: روند پیجویی دانشگاه از افلاطون تا نظریه هولونیک [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 5-32]
-
عبدی، صباح
طراحی مدل شایستگی رهبری دانشآموزان نسلz در مدارس (مدارس متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-132]
غ
-
غلام پور، میثم
ماهیت و کاربرد شبکه های اجتماعی در فرآیند آموزش از دیدگاه اساتید: یک پژوهش کیفی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 33-58]
ک
-
کارشکی، حسین
کارکردهای اجرایی و کمپیشرفتی تحصیلی: مقایسه کارکردهای اجرایی گرم دانشآموزان تیزهوش با پیشرفت بالا و کمپیشرفت [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 133-152]
-
کمالی، مهین
اثربخشی برنامهدرسی شطرنج بر مهارتهای شناختی و فراشناختی دانشآموزان دارای اهمالکاری تحصیلی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 59-80]
م
-
محمدی قشلاق، پریوش
طراحی مدل شایستگی رهبری دانشآموزان نسلz در مدارس (مدارس متوسطه دوم استان کردستان) [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 109-132]
-
محمودی بورنگ، محمد
ماهیت و کاربرد شبکه های اجتماعی در فرآیند آموزش از دیدگاه اساتید: یک پژوهش کیفی [دوره 4، شماره 2، 1404، صفحه 33-58]
-
منصوری، ملیحه
بررسی تجارب زیسته مادران دانشآموزان دوره ابتدایی از آموزش مجازی [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 117-140]
-
موسوی، سیده مهسا
شناسایی راهبردهای توانمندسازی دانشجومعلمان از طریق جشنوارههای فرهنگی- اجتماعی ( مورد مطالعه: دانشگاه فرهنگیان زنجان) [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 5-18]
ن
-
نیک سرشت، ایرج
رویکرد و مولفههای مناسب آموزش ماهیت علم در درس فیزیک [دوره 4، شماره 1، 1404، صفحه 39-68]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد