آ
-
آموزش
چهارچوب همافزایی در آموزشهای مکانپایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]
-
آموزش تلفیق علوم
پیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-112]
-
آموزش تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]
-
آموزش معلمان
سیاستهای آموزش معلمان در کشور لهستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 17-46]
-
آموزشوپرورش لهستان
سیاستهای آموزش معلمان در کشور لهستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 17-46]
ا
-
احساس تعلق
نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش آموز و تاب آوری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
-
استقلال از زمینه
بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنماییهای طرحوارهای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
-
اصلاحات آموزشوپرورش
سیاستهای آموزش معلمان در کشور لهستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 17-46]
-
اعتبار سازمانی
تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]
-
اعتباریابی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
-
انتخاب شغل
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
-
اهداف شناختی"
بررسی تحقق اهداف حیطه شناختی (دانشی) تربیتبدنی در دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 5-16]
ب
-
بازنماییهای طرحوارهای
بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنماییهای طرحوارهای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
-
باورهای فراشناختی
نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
-
برنامۀ درسی
پیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-112]
-
بسته آموزشی
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
-
بندرعباس
شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]
پ
-
پساکرونا
واکاوی تجارب زیسته دانشآموزان متوسطه دوم از چالشهای آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]
ت
-
تئوری انتخاب
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
-
تاب آوری
نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش آموز و تاب آوری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
-
تاب آوری
اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
-
تجارب زیسته
واکاوی تجارب زیسته دانشآموزان متوسطه دوم از چالشهای آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]
-
تحلیل محتوا
واکاوی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 403-1402 از منظر مؤلفههای جهانیشدن [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 31-50]
-
تربیتبدنی"
بررسی تحقق اهداف حیطه شناختی (دانشی) تربیتبدنی در دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 5-16]
-
تعامل
نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش آموز و تاب آوری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
-
تعلیم وتربیت
شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]
-
توانایی فضایی-دیداری
بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنماییهای طرحوارهای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
-
توانمند سازی روانشناختی
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]
-
توانمندی روانی حرکتی
بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنماییهای طرحوارهای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
ج
-
جستجوگری در وب
اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوشبینی تحصیلی، مسئولیتپذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]
-
جهانیشدن
واکاوی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 403-1402 از منظر مؤلفههای جهانیشدن [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 31-50]
چ
-
چالشها و موانع
ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
-
چالشهای آموزشی
واکاوی تجارب زیسته دانشآموزان متوسطه دوم از چالشهای آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]
ح
-
حافظه کاری
نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
-
حل مسئله
بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنماییهای طرحوارهای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
خ
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
-
خوشبینی تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوشبینی تحصیلی، مسئولیتپذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]
د
-
دانشآموز
پیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-112]
-
دانش آموز
نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش آموز و تاب آوری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
-
دانش آموز
نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
-
دانشآموزان"
بررسی تحقق اهداف حیطه شناختی (دانشی) تربیتبدنی در دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 5-16]
-
دانش آموزان
تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]
-
دانش آموزان
ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
-
دانش آموزان
اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
-
دانش آموزان
اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوشبینی تحصیلی، مسئولیتپذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]
-
دانشآموزان دوره متوسطه
واکاوی تجارب زیسته دانشآموزان متوسطه دوم از چالشهای آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]
-
درک مطلب شنیداری
بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنماییهای طرحوارهای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
-
درگیری شغلی
تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]
-
دوران کرونا
واکاوی تجارب زیسته دانشآموزان متوسطه دوم از چالشهای آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]
-
دورةمتوسطه"
بررسی تحقق اهداف حیطه شناختی (دانشی) تربیتبدنی در دانشآموزان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 5-16]
-
دوره ابتدایی
تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]
ر
-
راهکارها
ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
-
راهنمایی تحصیلی
ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
-
رشد حرفه ای
تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]
-
روابط بین فردی
اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
-
روش
تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]
س
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]
-
سازگاری تحصیلی
اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوشبینی تحصیلی، مسئولیتپذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]
-
سازنده گرا
چهارچوب همافزایی در آموزشهای مکانپایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]
-
سلامت اجتماعی
اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
-
سیاستهای آموزش معلمان
سیاستهای آموزش معلمان در کشور لهستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 17-46]
-
سینرگوژی
چهارچوب همافزایی در آموزشهای مکانپایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]
ش
-
شهرستان ممسنی
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]
-
شهرستان ممسنی
تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]
ط
-
طرح شهاب
ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
ع
-
علوم اجتماعی
چهارچوب همافزایی در آموزشهای مکانپایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]
-
عملکرد شغلی
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]
ک
-
کلمات کلیدی: مشکلات آموزشی
شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]
-
کودکان سرطانی
شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]
م
-
مبتنی بر بازی
اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
-
متاسنتز
تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]
-
مدرسه
نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش آموز و تاب آوری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
-
مدرسه
نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
-
مدرسه نوید زندگی
شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]
-
مدل
تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]
-
مدیریت استعداد
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]
-
مدیریت کلاس
تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوشبینی تحصیلی، مسئولیتپذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]
-
مطالعات اجتماعی
واکاوی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 403-1402 از منظر مؤلفههای جهانیشدن [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 31-50]
-
معلم
پیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-112]
-
معلم
نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش آموز و تاب آوری تحصیلی در دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
-
معلمان
بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]
-
معلمان
تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]
-
مکان محور
چهارچوب همافزایی در آموزشهای مکانپایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]
-
مهارت حل مسئله
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]
ن
-
ناتوانی حسی حرکتی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]
و
-
ویلیام رومی
واکاوی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 403-1402 از منظر مؤلفههای جهانیشدن [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 31-50]
ه
-
هدایت تحصیلی
ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانشآموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد