نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش چهارچوب هم‌افزایی در آموزش‌های مکان‌پایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]
  • آموزش تلفیق علوم پیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-112]
  • آموزش تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش‌ آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]
  • آموزش معلمان سیاست‌های آموزش معلمان در کشور لهستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 17-46]
  • آموزش‌وپرورش لهستان سیاست‌های آموزش معلمان در کشور لهستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 17-46]

ا

  • احساس تعلق نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش ‏آموز و تاب‏ آوری تحصیلی در دانش ‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
  • استقلال از زمینه بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنمایی‌های طرح‌واره‌ای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
  • اصلاحات آموزش‌وپرورش سیاست‌های آموزش معلمان در کشور لهستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 17-46]
  • اعتبار سازمانی تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]
  • اعتباریابی تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
  • انتخاب شغل تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
  • اهداف شناختی" بررسی تحقق اهداف حیطه شناختی (دانشی) تربیت‌بدنی در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 5-16]

ب

  • بازنمایی‌های طرحواره‌ای بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنمایی‌های طرح‌واره‌ای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
  • باورهای فراشناختی نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
  • برنامۀ درسی پیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-112]
  • بسته آموزشی تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
  • بندرعباس شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]

پ

  • پساکرونا واکاوی تجارب زیسته دانش‌آموزان متوسطه دوم از چالش‌های آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]

ت

  • تئوری انتخاب تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
  • تاب آوری نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش ‏آموز و تاب‏ آوری تحصیلی در دانش ‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
  • تاب آوری اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
  • تجارب زیسته واکاوی تجارب زیسته دانش‌آموزان متوسطه دوم از چالش‌های آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]
  • تحلیل محتوا واکاوی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 403-1402 از منظر مؤلفه‌های جهانی‌شدن [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 31-50]
  • تربیت‌بدنی" بررسی تحقق اهداف حیطه شناختی (دانشی) تربیت‌بدنی در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 5-16]
  • تعامل نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش ‏آموز و تاب‏ آوری تحصیلی در دانش ‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
  • تعلیم وتربیت شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]
  • توانایی فضایی-دیداری بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنمایی‌های طرح‌واره‌ای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
  • توانمند سازی روانشناختی بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]
  • توانمندی روانی حرکتی بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنمایی‌های طرح‌واره‌ای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]

ج

  • جستجوگری در وب اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوش‌بینی تحصیلی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]
  • جهانی‌شدن واکاوی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 403-1402 از منظر مؤلفه‌های جهانی‌شدن [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 31-50]

چ

  • چالشها و موانع ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
  • چالش‌های آموزشی واکاوی تجارب زیسته دانش‌آموزان متوسطه دوم از چالش‌های آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]

ح

  • حافظه کاری نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
  • حل مسئله بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنمایی‌های طرح‌واره‌ای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]

خ

  • خودکارآمدی تحصیلی نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
  • خوش‌بینی تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوش‌بینی تحصیلی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]

د

  • دانش‌آموز پیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-112]
  • دانش آموز نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش ‏آموز و تاب‏ آوری تحصیلی در دانش ‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
  • دانش آموز نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
  • دانش‌آموزان" بررسی تحقق اهداف حیطه شناختی (دانشی) تربیت‌بدنی در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 5-16]
  • دانش آموزان تدوین و اعتباریابی بسته آموزش انتخاب شغلی مبتنی بر تئوری انتخاب برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 47-70]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش‌ آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]
  • دانش آموزان ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
  • دانش آموزان اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوش‌بینی تحصیلی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]
  • دانش‌آموزان دوره متوسطه واکاوی تجارب زیسته دانش‌آموزان متوسطه دوم از چالش‌های آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]
  • درک مطلب شنیداری بررسی نقش تعدیلی متغیرهای فردی در پیوند با بازنمایی‌های طرح‌واره‌ای و توانایی حل مسئلۀ ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 109-132]
  • درگیری شغلی تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]
  • دوران کرونا واکاوی تجارب زیسته دانش‌آموزان متوسطه دوم از چالش‌های آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 5-30]
  • دورة‌متوسطه" بررسی تحقق اهداف حیطه شناختی (دانشی) تربیت‌بدنی در دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 5-16]
  • دوره ابتدایی تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]

ر

  • راهکارها ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
  • راهنمایی تحصیلی ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]
  • رشد حرفه ای تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]
  • روابط بین فردی اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
  • روش تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]

س

  • سازگاری اجتماعی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش‌ آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]
  • سازگاری تحصیلی اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوش‌بینی تحصیلی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]
  • سازنده گرا چهارچوب هم‌افزایی در آموزش‌های مکان‌پایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]
  • سلامت اجتماعی اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
  • سیاست‌های آموزش معلمان سیاست‌های آموزش معلمان در کشور لهستان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 17-46]
  • سینرگوژی چهارچوب هم‌افزایی در آموزش‌های مکان‌پایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]

ش

  • شهرستان ممسنی بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]
  • شهرستان ممسنی تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]

ط

  • طرح شهاب ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]

ع

  • علوم اجتماعی چهارچوب هم‌افزایی در آموزش‌های مکان‌پایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]
  • عملکرد شغلی بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]

ک

  • کلمات کلیدی: مشکلات آموزشی شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]
  • کودکان سرطانی شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]

م

  • مبتنی بر بازی اثربخشی بسته آموزشی تاب آوری مبتنی بر بازی بر سلامت اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 77-92]
  • متاسنتز تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]
  • مدرسه نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش ‏آموز و تاب‏ آوری تحصیلی در دانش ‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
  • مدرسه نقش باورهای فراشناختی بر خودکارآمدی تحصیلی با متغیر میانجی حافظه کاری در دانش آموزان شهر تهران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 51-76]
  • مدرسه نوید زندگی شناسایی مشکلات آموزشی و تربیتی فراگیران مدرسه نوید زندگی(کودکان مبتلا به سرطان): مورد مطالعه، بیمارستان کودکان شهر بندرعباس [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 111-137]
  • مدل تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]
  • مدیریت استعداد بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]
  • مدیریت کلاس تدوین مدل مفهومی مدیریت کلاس اثربخش به روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 108-73]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی اثربخشی آموزش مبتنی بر جستجوگری در وب بر خوش‌بینی تحصیلی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 93-110]
  • مطالعات اجتماعی واکاوی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 403-1402 از منظر مؤلفه‌های جهانی‌شدن [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 31-50]
  • معلم پیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 73-112]
  • معلم نقش احساس تعلق به مدرسه در رابطۀ تعامل معلم-دانش ‏آموز و تاب‏ آوری تحصیلی در دانش ‏آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 72-57]
  • معلمان بررسی رابطه بین مدیریت استعداد با عملکرد شغلی از طریق توانمندسازی روانشناختی معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 113-126]
  • معلمان تعیین ارتباط بین رشد حرفه ای و اعتبار سازمانی با درگیری شغلی در معلمان مقطع متوسطه اول شهرستان ممسنی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 5-16]
  • مکان محور چهارچوب هم‌افزایی در آموزش‌های مکان‌پایۀ علوم اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 17-38]
  • مهارت حل مسئله اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش‌ آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]

ن

  • ناتوانی حسی حرکتی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مهارت حل مسئله بر سازگاری اجتماعی دانش‌ آموزان ناتوان حسی – حرکتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 127-144]

و

  • ویلیام رومی واکاوی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی 403-1402 از منظر مؤلفه‌های جهانی‌شدن [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 31-50]

ه

  • هدایت تحصیلی ارزیابی عملکرد طرح شهاب در بهبود روند راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 39-56]